„Jestem graczem, odkąd pamiętam, więc możliwość pracy przy grach sprawia mi dużo frajdy. Fascynuje mnie kreowanie wyimaginowanych światów, zwłaszcza w zakresie wizualnym. Fakt, że biorę udział w konstruowaniu miejsc, które ktoś potem wirtualnie odwiedza, oraz projektuję postacie, które można spotkać podczas swojej wirtualnej przygody, jest niesamowity”.
Wspólnym mianownikiem dla jego twórczości są nieustanne eksperymenty i wizualne wyprawy w nieznane. Zafascynowany jest mrocznymi klimatami, stąd stylistyka prac artysty może uchodzić za ciężką, a wrażenie to potęguje mocno stonowana kolorystyka. Tworzy w oparciu o media cyfrowe, szczególnie w kontekście komercyjnych zleceń. Jednak niektóre projekty nabierają kształtów w tradycyjnym szkicowniku, zwłaszcza te tworzone na prywatne potrzeby. Pracuje przede wszystkim jako grafik koncepcyjny, głównie w branży gier wideo. Spory wpływ na jego twórczość mają kultura masowa oraz moda. Lubi wyzwania, jakie napotyka na polach projektowania, budowania koncepcji i rozwiązywania problemów związanych z tymi obszarami.
Do prezentowanego przez siebie poziomu umiejętności doszedł samodzielnie, zdobywając uznanie wielu zleceniodawców. Wśród jego klientów znajdują się np.: CD Projekt Red, Platige Image, Breakpoint, Farm 51, Teyon, Human Ark, Privateer Press czy Paizo Publishing. Brał udział w pracach m.in. nad „Wiedźminem 3”, grą karcianą „Gwint” oraz filmami „Melancholia” Larsa von Triera czy „Uwikłanie” Jacka Bromskiego. Projektuje również okładki płyt i książek.
Piotr Jabłoński - Absolwent architektury na Wydziale Architektury i Urbanistyki Politechniki Białostockiej. Współpracował z takimi firmami jak: Bungie, Aaron Sims Creative, Wizards of the Coast, Games Workshop, Platige Image, Applibot, NetEase Games, Tokkun Studio, Aggressive TV, Centipede Press, Ixor VFX, Evermotion czy Arkane Studios.
Jacek Frąś - W 2002 roku uzyskał dyplom u prof. Mariana Kępińskiego i prof. Gabriela Kołata na Wydziale Grafiki i Malarstwa ASP im. W. Strzemińskiego w Łodzi. Prowadzi warsztaty komiksowe i plastyczne w świetlicach, bibliotekach, szkołach oraz domach kultury.