
Bogna Gawrońska
- rocznik 1991
- urodzona w Warszawie
- mieszka i tworzy w Warszawie
- specjalizuje się w character design
„Rozwiązuję problemy, które sama przed sobą stawiam. Im są większe, tym większa radość z ich rozstrzygania”.
Własny styl to coś, co nieustannie kreuje i czego zarazem poszukuje. W swoich przedsięwzięciach artystycznych odwołuje się do ludzi, ich historii i emocji. Niezależnie od projektu, który realizuje, dąży do tego, by każda tworzona przez nią postać posiadała zestaw wyrazistych indywidualnych cech. Stara się jednak wychodzić ze strefy komfortu i rozszerzać spektrum tematyczne podejmowanych realizacji. Proces twórczy zaczyna od szkicu na papierze, dopiero później przenosi go do przestrzeni cyfrowej. W zależności od potrzeb posługuje się różnymi zabiegami, w tym photobashingiem czy technikami 3D. Należy do tej grupy artystów, którzy inspiracji nie poszukują, lecz spotykają i odczytują je w rozmaitych przejawach codzienności.
Concept art jest dla niej zarówno pasją, jak i swego rodzaju artystycznym rzemieślnictwem, które wymaga czasu, determinacji oraz ciągłego podnoszenia umiejętności. Od niedawna związana z CD Projekt Red, w którym pracuje obecnie nad grą „Gwint”. Wcześniej zaznaczyła swoją aktywność w ramach kooperacji ze studiem Dreadlocks przy grze „DEX”. W 2016 roku jej prace można było oglądać na wystawie Polskiej Grafiki Cyfrowej podczas Promised Land Art Festival w Łodzi.
Galeria Bogny Gawrońskiej





Więcej informacji o artyście: denikina.com
Aby pobrać eBook’i innych artystów, odwiedź ich strony.
Na dole każdej strony znajdziesz linki do pobrania eBook’ów oraz wszystkich magazynów {slow} ilustrowanych pracami najlepszych polskich ilustratorów.