
Wojtek Fus
- rocznik 1992
- urodzony w Elblągu
- mieszka i tworzy w Trójmieście i Elblągu
- specjalizuje się w key frames, concept design, promo art
„Wielką inspiracją dla mnie są podróże, na które przeznaczam przynajmniej cztery miesiące w roku. Podczas aktywnego wypoczynku karmię głowę rozmaitymi i niepowtarzalnymi obrazami miejsc, natury i ludzi”.
Nie stroni również od filmów, książek i twórczości dziewiętnastowiecznych malarzy. Wszystko, co przemawia do artysty, znajduje odzwierciedlenie w późniejszym procesie produkcji, chociaż często odbywa się to nieświadomie. Nie narzuca sobie sztywnych zasad, które determinują wygląd przygotowywanych projektów. Do ich tworzenia używa programów 2D, 3D, a ostatnio również VR. Czasami wraca też do narzędzi tradycyjnych, od których wszystko się zaczęło. Obecnie w poczynaniach artystycznych koncentruje się na współpracy z reżyserami w dziedzinie preprodukcji (np. w zakresie wizualizacji scen zawartych w scenariuszu, projektowania postaci) i promo art. Choć jego komercyjne dokonania budzą powszechne uznanie, to najbardziej zadowolony jest z projektów osobistych, w których sam decyduje o wyglądzie danej pracy. Wówczas może opowiadać wybraną historię na własnych warunkach, bez pośpiechu, poświęcając jej wystarczającą ilość czasu.
Brał udział w tworzeniu tak znanych projektów, jak: „Star Wars Battlefront II”, „Detroit: Become Human”, „Wiedźmin 3”. Nawiązał również ścisłą współpracę z uznanymi studiami, wśród których znajdują się m.in.: MPC, Disney/Lucasfilm, Blur, Unit Image, One Pixel Brush, CD Projekt Red, Guerrilla Games, Quantic Dream i Platige Image.
Galeria Wojtka Fusa






Więcej informacji o artyście: wojtekfus.com
[shared_files file_id=4825]
[shared_files file_id=4722]
[shared_files file_id=4723]
[shared_files file_id=4724]
[shared_files file_id=4725]
[shared_files file_id=4726]
[shared_files file_id=4727]
[shared_files file_id=4728]
[shared_files file_id=4729]
[shared_files file_id=4730]
[shared_files file_id=4731]
Aby pobrać eBook’i innych artystów, odwiedź ich strony.
Na dole każdej strony znajdziesz linki do pobrania eBook’ów oraz wszystkich magazynów {slow} ilustrowanych pracami najlepszych polskich ilustratorów.